2016. április 10., vasárnap

Díj~

Szóval, Márti kapott egy díjat. YAY!

Köszönöm szépen, Persela!

A feltételek:
× Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad, és linkeld be a blogját! 
× Válaszolj öt kérdésre, ami a díjhoz jár!
× Olvasd el az első öt fejezetet, illetve az utolsó fejezetet annak a blogján, akitől a díjat kaptad! (nekem nincsenek fejezeteim, senkinek semmit nem kell elolvasnia, ha nem szeretné :D)
× Mondj véleményt a blogról!
× Írd le, kiknek ajánlod a blogot!
× Küldd tovább a díjat 5 embernek, de figyelj arra, hogy egy blogger/bloggerina csak egyszer kaphatja meg!

1. Miről szólt az első írásod/történeted/novellád, és mikor írtad?
Hmm, azt hiszem, egy Forma-1-es fanfikció volt, amit az egyik barátnőmmel írtunk közösen, mert akkor éppen nagy Räikkönen fan voltam. 2009 környékén íródhatott az a csodálatos fic.

2. Milyen érzések töltöttek el, amikor megírtad és közzétetted az első fejezetet/bejegyzést a blogodon?
Megijedtem, de holott izgalommal is megtelt a szívem. Aztán rájöttem, hogy nem is kell izgulni, mert nem nagyon kelendő a blogom van mindenre megoldás.

3. Ki írta az első kommentet a blogodhoz, és mi volt az? Mire gondoltál, amikor elolvastad?
Az első kommentet drága Perselám írta, és arról szólt, hogy tetszett neki a sztorim.
Bár mi nem nagyon szoktunk kommentelgetni egymásnak, mert összefutunk az iskolában úgy is.

4. Mi ihlette a történetedet? Honnan jött a blogod alapötlete?
A Forma-1 fandom adta meg a kezdőlökést nekem, azután meg csúsztam le a fandomok fájdalommal és szerelemmel teli lejtőjén. Jobban szeretek OC-s sztorikat írni.
A blogomnak nincs alapötlete, viszont az URL címet egy Ellie Goulding szám adta. (x)

5. Mit jelent számodra az írás?
Az írás nekem egyfajta menekülés a hétköznapok problémái elől. Az érzelmeim kifejezése egy film iránt, elgondolkodás a karakterek érzelmi állapotát illetően.
Még az is lehet, hogy nem is az leszek, aminek tanulok (óvónő), hanem író. Ki tudja.





Csókok az esőtől: véleményem

Szóval, hol is kezdjem?
I m á d l a k .

Nem tudok mást mondani a blogodról, minthogy én sosem fogok ilyen magaslatokba érni, ahol most te vagy. A fantasztikus írásaid, a gazdag szókincsednek köszönhetően sziporkázóan kifejező fanficeid picit engem is bátorítanak mindig, hogy írjak.
Mivel nem vagyok bőbeszédű, ezért mára ennyi lenne, a többit úgy is tudod.
U.i.: Remélem tetszik a csak neked készített Boka gif.


2 megjegyzés:

  1. Én is imádlak <3 Köszönöm a szavakat, és örülök, hogy inspirállak. :P És Boka pici szívem notice me senpai.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Notice me Boka-san!!!! <3
      Nincs mit egyébként meg. <3

      Törlés